انواع تبلیغاتی که کلیک می کنند را بشناسید
در حین جستجو در اینترنت احتمالاً تبلیغات آنلاین مختلفی را در قسمت های مختلف وب سایت ها، برنامه ها یا موتورهای جستجو مشاهده کرده اید. هر کدام از این نوع تبلیغات از روش پرداخت خاصی استفاده می کنند. از مهم ترین انواع تبلیغات کلیکی مورد استفاده در دنیای امروز می توان به موارد زیر اشاره کرد:
تبلیغات کلیکی در موتورهای جستجو: با استفاده از این نوع تبلیغات می توانید وب سایت خود را در اولین لینک روی کلمه کلیدی خاصی قرار دهید. این تبلیغات معمولاً به عنوان تبلیغات گوگل شناخته می شوند.
تبلیغات نمایشی کلیکی: این نوع تبلیغات در وسط یا گوشه های محتوای وب یا در فضای برنامه نمایش داده می شوند.
تبلیغات کلیکی موبایل: تبلیغات کلیکی موبایل به عنوان بازاریابی موبایلی طبقه بندی می شوند با استفاده از این روش می توانید محتوای هدف خود را به مخاطبان مورد نظر نشان دهید و از دکمه های فراخوان سریع استفاده کنید.
تبلیغات ویدیویی: ویدئوها در ترغیب مشتریان به خرید یک محصول یا خدمات بسیار موثر هستند. برای این منظور می توان از تبلیغات یوتیوب، کانال های مختلف تلویزیون اینترنتی و شبکه های تبلیغاتی موبایلی در اپلیکیشن استفاده کرد. در ایران، آپارات و خارج از ایران، یوتیوب یکی از بهترین بسترها برای تبلیغات ویدیویی است.
مدیریت بازاریابی مستقیم و کمپین های تبلیغاتی نیازمند دانش و تجربه عمیق است. اگر برای طراحی کمپین خود به کمک نیاز دارید، پیشنهاد می کنیم به صفحه مشاوره بازاریابی دیجیتال وبسیما مراجعه کنید. در این صفحه می توانید درک کنید که وبسیما چگونه یک مدل موفق را اجرا می کند و تاثیر دیجیتال مارکتینگ بر کسب و کار شما را چگونه اجرا می کند.
نکات مهم برای اجرای موفق تبلیغات وب سایت
تبلیغات وب سایت یکی از موثرترین راه ها برای افزایش نرخ کلیک و نرخ تبدیل است. با این حال، همه تبلیغات موفق نیستند، آنها باید با استراتژی درست طراحی و اجرا شوند. از مهمترین عوامل موفقیت کمپین های تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
مخاطبان هدف خود را بشناسید و کمپین ها و کمپین های خود را با توجه به نیاز مشتری طراحی کنید.
از ابتدای طراحی کمپین، باید اهداف تبلیغاتی خود را مشخص کنید.
تعیین اهداف به شما کمک می کند تا بهترین مدل را از بین انواع تبلیغات کلیکی انتخاب کنید.
منابع و محدودیت های مالی خود را مشخص کنید و از آنجا پیش بروید.
نحوه اجرای کمپین های تبلیغاتی خود را با تست های A/B بهینه کنید و با استفاده از شاخص های کلیدی عملکرد تعیین کنید که چقدر به اهداف خود می رسید.
توجه داشته باشید که کلیک بر روی تبلیغات یکی از راه های افزایش بازدید سایت است. این رویکرد در حالی که محاسن خود را دارد، نمی تواند به تمام سوالات مخاطب پاسخ دهد.
علاوه بر استفاده از تبلیغات کلیکی، با استفاده از سئو می توانید ترافیک سایت خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. برای اطلاعات بیشتر در مورد تاثیر سئو در کسب و کار اینترنتی، توصیه می کنیم از صفحه سئو سایت فروشگاهی دیدن کنید. این صفحه 10 سال همکاری وبسیما با برندهای مختلف فروشگاهی در ایران است و می تواند نظر شما را در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو تغییر دهد.
روی تبلیغات کلیک کنید؛ شما بپرسید ما پاسخ می دهیم
در این مقاله نحوه استفاده از تبلیغات کلیکی را بررسی می کنیم و با مزایای استفاده از این روش بازاریابی جدید آشنا می شویم. برای دریافت بهترین نتایج از تبلیغات PPC؛ به یاد داشته باشید که باید اهداف روشنی داشته باشید و یک استراتژی را دنبال کنید. آیا از روش های پولی برای افزایش نرخ کلیک و فروش استفاده کرده اید؟
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0